Kamp Åna Sira mot Frøyland i bygdeserien på Haua i dag 02.06.2019

Postet av Jan Petter Kvelland den 2. Jun 2019

JAAAAAAADDDDDAAAA : Da har vi spilt ny kamp i bygdeserien på Haua.

Åna Sira mot Frøyland og vi stakk av med seieren 3-2.

Endelig viste Åna Sira guttane seg fra den rette siden og dro en etterlengtet seier i lang mot Frøyland. Det ble arrangert en felles kampdag på Frøyland for alle lagene i bygdeserien og dette var et utrolig bra arrangement. Stor takk rettes til Heroes og Haua for tiltaket.

Laget av Åna Sira i dag var Petter Kvelland, Thomas Åvedal, Christian Reistad, Kristoffer Egeland, Espen Midtbø, Vidar Løyning, Runar Log og Sven Vidar Log. En helt vanvittig bra innsats av alle sammen.

Kampen startet noenlunde jevnt men så kom storslegga Christian Reistad innpå og trykket ballen i mål med ett langskudd som nesten første berøring på ballen. Åna Sira tok også ledelsen 2-0, men fikk dessverre ikke med meg hvem som laget målet. Frøyland kjempet seg inn i kampen med 2 scoringer i de neste omgangene men så dro Åna Sira til med mål igjen og så sto det 3-2 til de grønne.

I slutten av kampen dro det seg til med sugende taklinger og hardt spill , noe som resulterte i utvisning av vår stopperkjempe Thomas Åvedal. Da så det mørkt ut men Åna dro seieren i land allikevel. Christian Reistad, Runar Log, Kristoffer Egeland og Sven Vidar Log ryddet opp i bakre rekker, samtidig med at Vidar Løyning og Espen Midtbø leverte en strålende kamp i angrep. Gamle Kvelland i målet var vel kanskje ikke helt borte han heller.

Utrolig bra kamp av alle sammen og tusen takk for god innsats for Åna Sira Fotballklubb.