Aktiviteter og tilstelninger av Åna Sira Fotballklubb fremover.

Postet av Jan Petter Kvelland den 11. Feb 2019

03 mars avholder Åna Sira Fotballklubb årsmøte, bingo og bygdekafe kl 1500 i klubbhallen i Åna Sira.

16 mars stiller Åna Sira Fotballklubb lag i Vollen Cup i Ueneshallen.

31 mars arrangerer Åna Sira Fotballklubb basar i Åna Sira kl 1500.

18 april arrangeres det trimbingo i Åna Sira.

I løpet av april kommer medlemsgiro ut til medlemmene og vi ber medlemmene sende oss info om ønsket medlemskap som for eksempel navn, adresse, fødselsdato og email på de som dere ønsker å registrere som medlemmer til aanasirafk@hotmail.com.

Hver tirsdag kl 1900 og fredag kl 1800 arrangeres det fotballtrening som er åpnet for alle som ønsker delta.

Hver onsdag kl 1930 spilles det dart i klubbhallen i Åna Sira som da er åpent for alle.

Frisbee golf banen er åpen og klar til bruk hver dag såfremt vær og føre tilsier dette.

10 på toppturene er merket og kan gås hele året såfremt vær og føre tilsier dette.