Fristen for innlevering av turkart 10 på topp 2018 nærmer seg.

Postet av Åna-Sira FK den 21. Des 2018

Da nærmer fristen seg for innlevering av årets 10 på topp kart hvis en ønsker å være med i trekningen av 2 flott gavekort pålydene kr 500 fra Intersport Flekkefjord.

Det har i år vært 22 turer som har vært med på kartet. For å være med i trekningen og få tilsendt diplom så må voksne minimum har 10 stk klipp og barn 6 stk klipp.

Det har vært en stor suksess i år også dette tiltaket og det er trykket og utlevert ca 800 kart.

Det har vært utført utallige dugnadstimer ifm rydding, merking, montering av postkasser, tenger, bøker osv.
Vi sender en stor takk for innsatsen til Petter Kvelland, Jan Helge Trelsgård, Kjell Tore Sand og Kenneth Egeland for en kjempejobb i denne forbindelse.

Gi gjerne en tilbakemelding på turene og eventuelle forbedringer vi kan gjøre, samt ønsker om nye turer og forslag til det.

Fristen for innlevering er egentlig før nyttår men trekning av gavekortene og utlevering av diplomene gjøres ikke før på årsmøtet i Åna Sira Fotballklubb i midten av februar, så det er absolutt siste frist.

Kart kan leveres i postkasse i Eikedalen 5 eller på klubbhuset i Åna Sira veien 1, samt på Joker Åna Sira.

En stor takk til årets sponsorer av Åna Sira Fotballklubb.