Informasjon om turene på Åna Sira Fotballklubb sitt turkart.

Postet av Åna-Sira FK den 3. Mai 2018

Da skal alle turene på Åna Sira Fotballklubb sitt turkart være klare og merket, postkasser, bøker, tenger og kulepenner skal være på plass, bortsett fra Kvidafjellet som vi ikke har satt opp postkasse eller merket til enda. Dette vil bli gjort så snart vi kan få det til. Teleknuden merkes ikke i år men turen kan krysses av på turkartet ved utført tur.

Gi oss gjerne en tilbakemelding om standard på turene, merkingen, ryddingen osv. Gi oss også gjerne en tilbakemelding om ønsker for nye turer til kartet.

En liten oppfordring til alle som skal gå tur er å gå innom kiosken på Åna Sira Stadion og ta med en merkepinne eller to og plasser ut der det er mangelfull merking. I kiosken ligger det også kulepenner, tenger og bøker hvis dette skulle mangle noen plass.

Ta hensyn til dyr på beite og god tur....

Kart Osen\Lundevann. Turen starter ved kiosken på stadion.

Kart Hammeren. Turen starter ved kiosken på stadion.

Kart Såvann. Turen starter i den store svingen på RV44 ca 1 km etter avkjørsel Logsvann.

Kart Egeli, Egeland og Speilet. Turen starter ved kiosken på Åna Sira Stadion.

Kart Vanntanken. Turen starter ved kiosken på stadion.

Kart Einstaptjørn. Turen starter på første rasteplassen på RV44 på toppen av Kleivan.

Kart Grønåsen og Hommekvisten. Turen starter ved pumpehuset ved Lundevann.

Kart Melkevann. Turen starter ved avkjørsel Melkevann ca 5 km på RV44 fra Åna Sira mot Sokndal. Ikke parker foran bommen men hold veien fri.