Nye turkart for 10 på topp turer i Åna Sira er klare.

Postet av Åna-Sira FK den 18. Feb 2018

Da er de nye turkartene for 10 på topp turene i Åna Sira i regi av fotballklubben endelig klare.

De nye kartene ble levert ut på årsmøtet til fotballklubben og ekstra kart vil bli trykt opp så raskt som mulig og disse legges i postkasse på klubbhallen samt at de kan får på Jokeren i Åna Sira etter hvert.

Det er 23 turer på årets kart. Ikke alle er merket eller har postkasse montert som for eksempel Teleknuden i Berrefjord. Grønhaug, Kvitafjellet og Hommekvisten er ikke merket enda da vi må vente på snøen skal forsvinne. Da vil disse turene bli merket og postkasse, bok og tang vil bli satt opp på alle tre turene. Polland er merket fra før av og det er postkasse og bok plassert ut av FOT.

Vi oppfordrer alle til å ta spesielt hensyn til dyr på beite samt at en beveger seg på annen manns grunn, så søppel og annet må tas med hjem etter endt tur.

Åna Sira Fotballklubb håper mange vil gå turene og levere inn kartene ved årsslutt. Vi er også veldig glad i tilbakemeldinger om eventuelle mangler, feil, merking osv eller annen tilbakemelding generelt angående turer og lignende.

God Tur til alle sammen.