Åna Sira Fotballklubb med godt resultat fra Grasrot andelen.

Postet av Åna-Sira FK den 10. Jan 2018

Åna Sira Fotballklubb har gode resultater fra Grasrotandelen fra Norsk Tipping.

Dette er penger som tilfaller til klubben ifm at vi ble registrert som grasrot mottaker for en del år tilbake. Dette er ett resultat av en større registrerings og dokumentasjonsjobb som ble utført av klubben i den tiden denne ordningen kom.

Vi var tidlig ute og ba om at spillere av Norsk Tipping sine systemet registrere Åna Sira Fotballklubb som klubben i sine hjerter og dermed mottaker av Grasrotandelen.

Det er ingen kostnad eller avkorting av premier i denne forbindelsen for den enkelte spiller. Norsk Tipping betaler rett og slett en % andel av spill innsatsen fra hver spiller som har satt opp klubben i sitt hjerte som mottaker av grasrotandelen til den klubben\foreningen.

Har du ikke satt opp en mottaker av grasrotandelen på ditt spillekort hos Norsk Tipping så gjør det hvis mulig. Dette gjøres hos tippekomissionæren ved å si at du ønsker at grasrot andelen skal gå til feks Åna Sira Fotballklubb eller en annen forening du brenner for. Dette er midler mange klubber er helt avhengig av.

Åna Sira Fotballklubb er ekstremt takknemlige til alle som har registret oss som mottaker av denne ordningen da dette er midler som gjør at vi kan opprettholde den høye aktiviteten vi har som inkluderer fotballgruppe, frisbeegolf, 10 på topp turkart gruppe, friluftsgruppe, dartklubb, drift av klubbhus, osv....

Åna Sira Fotballklubb er hovedaktivitetsbæreren i Åna Sira og er veldig viktig å opprettholde.

Det er en daglig kamp for å skaffe midler til drift og aktiviteter.