Nye flotte treningsdresser til Åna Sira Fotballklubb

Postet av Åna-Sira FK den 8. Nov 2017

Da har nye og flotte treningsdresser til Åna Sira Fotballklubb kommet. Dressene er av typen UMBRO SUBLIME og UX1.

Dressene er levert av utstyrsleverandøren vår InterSport Flekkefjord og trykkingen av sponsorlogoer og annet trykk er utført av RP profil i Flekkefjord. Stor takk til begge to for godt samarbeid og ett flott resultat.

Alle sponsorene til Åna Sira Fotballklubb er trykket på dette settet og vi retter en stor takk til samtlige for et langt og godt samarbeid og er veldig takknemlig for støtten. Uten denne støtten hadde det ikke vært mulig å drive Åna Sira Fotballklubb med det forholdsvis store aktivitetsnivået vi har.

Hovedsponsor er: Flekkefjord Sparebank.

Andre sponsorer er: ÅnaSolfilm, Åna Dekkomlegging, Holm AS, Finny Sirevaag, Titania, Bravida Flekkefjord, Verktøy og Industri Egersund, Sira Kvina Kraftselskap, Egenes Brannteknikk, Flekkefjord Bensin og Service, RP profil, Intersport Flekkefjord.

Åna Sira Fotballklubb retter en stor takk til alle frivillige, støttespillere, sponsorer og andre som bidrar til å opprettholde klubben til det beste for lokalsamfunnet Åna Sira.