Nye kamper i bedriftsserien spilt idag, Åna Sira mot Feda.

Postet av Åna-Sira FK den 5. Sep 2017

Da var første kamp i høstsesongen over i bedriftsfotballen. Kampen var mellom Åna Sira og Feda. Resultatet ble 5-7.

Kampen gikk på Åna Sira Stadion i ett vanvittig regnvær og banen var tung å spille på, men den holdt overraskende bra hele kampen.

Det startet godt for Åna Sira med 3-0 men så tok Feda over og det sto plutselig 3-5. Mot slutten gikk spillet frem og tilbake uten at noen klarte å få et overtak. Slutt resultatet ble 5-7. Målscorere for Åna Sira i dag var Vidar Pedersen med 3 stk, Christian Reistad 1 stk og sannelig laget ikke den gamle Petter Kvelland også ett mål.

Laget til Åna Sira i dag var Petter Kvelland, Vidar Pedersen, Joakim Log, Christian Reistad, Runar Log, Lars Krogh, Thomas Reistad, Reidar Berntsen, Daniel Sørdal.

Feda møtte til kamp og stilte med bare 5 spillere og ingen innbyttere og det står det respekt av. Her var det ikke snakk om å avlyse eller utsette på grunn av lite folk. Vollen FK spilte også i dag mot Kvanvik og resultatet ble 9-5.