Første kamp i bygdeserien på Haua er avholdt og Åna Sira gikk seirende ut.

Postet av Åna-Sira FK den 2. Jun 2017

Da var første kamp i bygdeserien på Haua avholdt for Åna Sira Fotballklubb sin del.

Kampen var mellom Åna Sira og Øyno og resultatet ble 3-1 til ÅSFK.

Det møtte opp ca 50 tilskuere og det var god stemning. Kiosken var åpen og det ble delt ut gratis kaffe til alle samt at det var salg av brus. Stor takk til Inger Lise Egelid som stod for kiosk driften.

Torleiv Allestad stilte opp som dommer og han styrte kampen meget myndig og godt. En stor takk til Torleiv for hjelpen fra ÅSFK.

Laget som ÅSFK stilte med var : Petter Kvelland, Espen Midtbø, Thomas Åvedal, Runar Log, Chistian Reistad, Joakim Log, Marius Mål, Steinar Danielsen, Vidar Pedersen, Tom Inge Log, pluss 1 som ikke kan nevnes:).

Målene til ÅSFK stod Steinar Danielsen, Marius Mål og Thomas Åvedal for tror jeg, med ett hver.

Kampen gikk over 3 omganger a 15 minutter og spillet bølget frem og tilbake. Intensiteten og innsatsen var høy fra første avspark. Steinar Danielsen plasserte inn det første målet i det ene hjørnet og helt utagbart for keeper. Øyno svarte med scoring og vi var like langt. Da satte Marius Mål inn 2-1 målet og vi var foran igjen. Spillet bølget frem og tilbake og Tom Inge Log hadde noen fantastiske redninger for oss, samt at vi også hadde noen gode muligheter med stolpeskudd fra Vidar Pedersen. Helt på slutten kontret Thomas Åvedal inn det siste målet og dermed vant vi 3-1.

En stor takk til alle som deltok og bidro til seieren. Thomas, Christian og Runar ryddet godt opp i bakre rekker samt at Espen, Marius, Joakim, Vidar, Steinar kriget og slåss i angrep. Tom Inge hadde en god dag i mål og var viktig for å dra seieren i havn.

Tusen takk til alle sammen.