Medlemsskap og Grasrotandel i Åna Sira Fotballklubb

Postet av Åna-Sira FK den 20. Mar 2017

Vi holder på å innføre ett nytt medlemssystem for Åna Sira Fotballklubb for tiden. Dette er ett krav fra Norges Idrettsforbund\Fotballforbund. Vi er da nødt til å ha ett medlemssystem via forbundets eget system, og får ikke lov å ha vårt nåværende medlemssystem. Dette arbeider vi med og regner med at dette er tatt i bruk i løpet av 2018.

Vi har nå akkurat sendt ut medlemsblanketter for 2017 via det gamle systemet for å få disse ut i år. Vi beklager hvis det er feil og mangler på utsendte giroer, men ta kontakt med fotballklubben hvis så er tilfelle så retter vi opp feilen. Japek@eikmail.com eller 48170437.

Vi håper at mange melder seg inn, både gamle og nye medlemmer er hjertelig velkommen.

Enkeltmedlemskap er kr 150, og familiemedlemsskap er kr 250. Familiemedlemsskap har ingen begrensning på antall familiemedlemmer.

Hvis noen ønsker å bli medlem så er konto nummer til ÅSFK 3030 27 70448.

Medlemskapet omfatter: fotball aktivitet, Grensebullen Dart klubb, Frisbee golf, 10 på topp turgruppe, frilufts gruppe, osv...

Åna Sira Fotballklubb er også GRASROT deltaker. Dette betyr at hvis en ønsker å støtte Åna Sira Fotballklubb neste gang en leverer for eksempel lotto eller annen form for tipping via Norsk Tipping sine systemer så er det bare å si til kommisjonæren at dere ønsker ÅSFK som GRASROT mottaker. Dette er helt gratis for hver enkelt og en trenger ikke gjøre noe selv. Dette medfører at fotballklubben får direkte inntekter fra Norsk Tipping ifht hva det spilles for.

Hvis en ikke er registret som GRASROT giver så er vår oppfordring å gjøre det neste gang en eventuelt tipper via Norsk Tipping.

Hilsen Styret.