Nye turkart fra Åna Sira Fotballklubb for 2017 er klare.

Postet av Åna-Sira FK den 6. Mar 2017

Da er ventetiden alt over for de som ønsker å gå tur i skog og hei.

Turkartet til Åna Sira Fotballklubb for 2017 er klare og er i ferd med å bli trykket opp.

Kartene kan hentes i postkassen til fotballklubben i Eikedalsveien 5 i Åna Sira samt på Jokeren.

Kartet er i år, som tidligere, laget og designet av Tina K. Sivertsen. Det er fantastisk flott laget og utformet og Åna Sira Fotballklubb retter en stor takk til henne for denne jobben.

Turene på kartet er de samme som i fjor bortsett fra en ny tur som er i ferd med å bli merket fra veien til Melkevann og ut til Juvet. Her følges bare veien ned mot Melkevann og omtrent midt på veien så vil det stå skilt til Juvet. Stien blir ryddet og merket av Kjell Tore Sand og regnes ferdig før påsken.

Det er i år 4 blanke ruter på kartet. Her håper vi at dere som går turer kan skrive på hvis dere går i områder som ikke er med på kartet og som ønskes merket og tatt med på kartet til neste år. Når kartene leveres inn så skal vi gå igjennom innspillene for å se om vi kan utvide løypenettet vårt.

Vi vil også forsøke å merke flere turer senere i år og disse vil da eventuelt bli annonsert på facebook eller via Åna Sira Fotballklubb web side når de er ferdige.

Send gjerne inn ønsker til Åna Sira Fotballklubb om turer en ønsker med på kartet på enten facebook eller mailadresse japek@eikmail.com

Gi oss gjerne tilbakemeldinger på hvordan turene er, merking, om bøkene er fulle eller ødelagte, klippetenger mangler osv.....

Åna Sira Fotballklubb

v\Petter Kvelland