Åna Sira Fotballklubb aktiviteter 2017

Postet av Åna-Sira FK den 5. Jan 2017

Hallo alle venner av Åna Sira Fotballklubb.

Del gjerne innlegget for å spre budskapet...

Da er vi over i et nytt år og her er litt info om hva vi driver med.

Vi trener fotball pr nå tirsdager kl 19 og fredager kl 18.
Dette er treninger som er åpne for alle, unge som gamle.😀
Dette er for fastboende, tilflyttere, hyttefolk, utenbygdsfolk,flekkefjæringer, sokndøler, egersundere, osv......😜

Hvis en ønsker å være med så er det bare å møte opp på stadion i Åna Sira på disse tidspunkter. Vi trener enten på gress, kunstgress eller grus, alt etter forholdene. Gi gjerne en melding hvis en kommer på trening så vi har litt peiling på antallet som møter.
Kontaktperson for dette er Petter Kvelland.

Åna Sira Fotballklubb har også andre aktiviteter som er viktige i arbeidet med å opprettholde klubben.

Det spilles Dart i klubbhallen hver onsdag kl 1930 i regi av Grensebullen dartklubb. Dette er åpent for alle og intet ferdighetsnivå på forhånd er nødvendig. Dette er sosialt og litt trening samtidig😀. Greta K. Sivertsen er kontaktperson for denne aktiviteten.

Fotballklubben har etablert en Frisbee Golf bane på stadionområde. Kart over bane samt frisbee til utlån ligger i kiosken på stadion.
Vi spiller en runde frisbeegolf hver tirsdag fra kl 6 og utover i sommerhalvåret, men banen er åpen hele året. Dette er en aktivitet som absolutt passer for alle. Kjetil Haneberg er kontaktperson for dette.

Vi har også ryddet, merket, montert postkasser med klippetang og bøker på totalt 13 toppturer i område. Kart for 2017 turene kommer før påske engang og kan hentes på joker eller i postkassen til ÅSFK i Eikedalen i Åna Sira. Petter Kvelland og Kjell Tore Sand er kontaktpersoner for dette.

Det er bygget en platting i skogen bak ballbingen på stadion. Her er det plassert et stort telt som er til fri benyttelse for alle. Det kommer ett nytt og større telt i løpet av våren. Her kan det grilles og overnatte hvis en ønsker det. Per Olav Sand er kontaktperson for dette.

Det er ett stort bibliotek i TV stua i klubbhallen som er til fri benyttelse for alle. Her kan bøker lånes eller leveres inn hvis en har noen til overs.

Alle aktiviteter som ÅSFK driver er gratis. Det koster ingenting å bruke eller delta i aktivitetene. Medlemskap i klubben er frivillig men vi ønsker selvsagt flest mulig medlemmer.