Kamp i bedriftsfotballen mellom Åna Sira FK og Halvorsen Offshore.

Postet av Åna-Sira FK den 27. Sep 2016

Da har det vært kamp i bedriftsserien mellom Åna Sira FK og Halvorsen Offshore og resultatet ble en knepen seier til Halvorsen på 3-1.

Kampen ble utsatt en halv time da lysene på Uenes kunstgress bane ikke fungerte og hadde fått seg en trøkk i uværet. Kampstart ble derfor satt til 2100.

Målet for Åna Sira ble laget av målmaskin Christian Reistad. Det var en meget jevn kamp og vi hadde store muligheter til å lage flere mål men ballen ville ikke i mål. Halvorsen hadde også flere muligheter men så har vi jo en mesterlig keeper i Daniel og han tar det meste.

Dette var den nest siste kampen i årets sesong. Siste kamp er mot Ækeberget neste tirsdag.

Samtidig med kampen vår gikk også kampen mellom Kvanvik og AMV der resultatet ble en snau seier til AMV 6-5.

Laget vårt i dag var Petter, Daniel, Kristoffer, Christian, Thomas, Nils Thomas, Vidar L, Joakim og Ronny. Tusen takk for god innsats av alle.